Дунямалієва Аліна Ісмаліївна

     Вихователь-методист

 

Освіта: повна вища (магістр), закінчила Запорізький національний університет

 

Спеціальність: дошкільна освіта

 

Загальний стаж роботи: 11р. 

 

Педагогічний стаж роботи: 11р. .

На час дії правового режиму воєнного стану в Україні освітній процес у ЗДО здійснюється за дистанційною формою навчання (синхронний та асинхронний режим) з використанням доступних технічних можливостей та з урахуванням безпекової ситуації у м. Запоріжжя.

Синхронний режим

 

Взаємодія між суб´єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно співпрацюють в режимі реального часу (чат, аудіо, відео конференції, соціальні мережі)

 

Асинхронний режим

 

Взаємодія між суб´єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники можуть працювати у власному темпі та в зручний для себе час. Цей режим дозволяє розміщувати навчальні матеріали в Інтернет,вихованці (за допомогою батьків) працюють один з одним та педагогом через дискусійні дошки, форуму чи електронну пошту

 

Освітній процес організовано з використанням хмарних сервісів. Для виконання завдань використовуються: мобільний зв'язок, viber, telegram. Систематизована інформація викладається на гугл диск ЗДО.

 

Суб´єктами дистанційного навчання є здобувачі освіти дошкільного віку (вихованці), батьки та педагогічні працівники

 

   Безперервна тривалість освітньої діяльності з технічними засобами навчання (у разі згоди батьків) під час навчального заняття повинна бути:

 

- для дітей віком від 3 до 4 років – не більше 10 хвилин;

- для дітей віком від 4 до 5 років – не більше 10 хвилин;

- для дітей віком від 5 до 6 років – до 15 хвилин.

Так і заняття доречно проводити 2 рази на тиждень.

 

 

Річні завдання 

роботи педагогчного колективу

закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № "Промінь"

Запорізької міської ради

на 2023-2024 навчальний рік

 

      1.  У тісній взаємодії педагогів та батьків продовжувати роботу по збереженню, зміцненню фізичного                здоров'я дітей,  шляхом застосування здоров'язберігаючої технології  "Сеп-аеробіка"  під час навчально-            виховного процесу. 

 

Очікувані рзультати:

-     організувати ефективне науково-методичне забезпечення, вивчення проблеми збереження та зміцнення здоров’я дітей засобом використання здоров’язберігаючої технології «Степ-аєробіка»;

-     забезпечити оптимальні умови для організації профілактично-оздоровчих заходів в системі фізичного виховання та розвитку дітей;

-     забезпечити зростання рівня професійної компетентності педагогів та спеціалістів з проблеми фізичного виховання та розвитку дітей;

-     застосування диференційного та індивідуального підходу до дітей;

-     здійснення санітарно-просвітницької роботи з дітьми , батьками, персоналом.

 

2.  У тісній співпраці з родинами здобувачів освіти продовжити роботу спрямовану на розвиток мовлення дітей дошкільного віку засобами фольклору.

Очікувальні результати:

-       створення належного україномовного мовленнєвого середовища закладу освіти.

-       підвищення рівня мовленнєвого розвитку дітей раннього та дошкільного віку шляхом використання українського фольклору в процесі навчання дітей рідної мови,;

-       формування у дітей інтересу до усної народної творчості, до коріння свого народу,  національної культури, розвинути духовне та моральне благополуччя.

-       підвищення професійного рівня педагогічних працівників закладу освіти з питання використання фольклору, як засіб розвитку мовлення дошкільників.

-       співпраця з родинами для забезпечення здобувачів освіти розвитку  рідної мови засобами народного фольклору.

 

        3.  Розпочати роботу у тісній взаємодії з родинами здобувачів освіти, спрямовану на розвиток                            екологічної  граматності та здорового способу життя дітей дошкільного віку.

 

        Очікувані результати:

-     створення умов: психолого – педагогічних, науково – методичних та матеріально – технічних;

-     підвищення якісних показників засвоєння дітьми раннього та переддошкільного віку освітнього напряму Базового компоненту «Дитина у природному довкіллі»;

-     формування у дітей дошкільного віку постійної потреби   зміцнення й збереження власного здоров’я та здоров'я інших людей.

-     виховання у дітей дошкільного віку справжню любов до природи, бажання піклуватися про рослин і тварин та зацікавленість у пізнанні природи.

-     Формування у дітей навичок культурної поведінки у довкіллі.

 

-     підвищення фахового рівня педагогів ЗДО з питань засвоєння екологічної культури дітей дошкільного віку.